Mediatraining update

Wij worden dagelijks, actief en passief, gevoed met nieuws en informatie via tal van nieuwsbronnen. Onder invloed van online media is de rol van traditionele media sterk aan verandering onderhevig. Het medialandschap krijgt nieuwe spelers, andere verdwijnen. Tegelijkertijd verandert de manier waarop we met media omgaan. Zo vinden online media entertainment vaak belangrijker dan informatie. Beeld is koning, tekst ondersteunend. Snelheid een must. Hun bereik en hun invloed op de reputatie van merken, producten en diensten is groot en heel direct. MessageLab begrijpt dat de tone-of-voice naar al die uiteenlopende mediadoelgroepen sterk kan en zelfs moet verschillen. In Mediatraining Update trainen wij woordvoerders en marketeers op al die verschillende mediatypen. Wij zorgen ervoor dat je onder alle omstandigheden je verhaal kunt vertellen.

Inhoud Mediatraining Update

MessageLab leert je in Mediatraining Update omgaan met de eigenschappen en eigenaardigheden van verschillende categorieën media. We belichten de rol van traditionele media, maar ook die van social media, vloggers, bloggers en online tv-makers. En we kijken samen hoe influencers inzetbaar zijn voor jouw merk, product of dienst. Dat doen we aan de hand van pakkende, actuele voorbeelden. En we leggen al jouw gesprekken vast om ze direct te kunnen terugkijken en van commentaar te voorzien.

Mediatraining Update duurt minimaal een dagdeel en is bestemd voor – potentiële – woordvoerders en marketeers die willen worden getraind in omgang met de media van nu.